Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 6, 2012

.diawal pagi.

.lama x menaip kat blog ni. entahlah. takde cite best untuk dikongsikan pun sebenarnya.
harini nak post pasal ape ye? okeh.. waktu menunjukan pkol 9 pagi. hurm.. 
takde ape yg special pon nak share cuma.. perasaan pagi ni bercampur baur. huhu. kenape ye? 
ape sebabnye?
tak pasti. mungkin sbb kau, kau atau pon kau. hahahaa. mcm lah ramai sgt yg terlibat, actually sekarang baru nak sedar sikit2 dri kenangan2 lama.. kenangan2 baru.. kenangan ape? kenangan tu x yah dok canang lah. biar tersimpan je kat situ. yg pasti. mungkin sudah tiba masanya.. kite betul2 jadi kawan sahaja. no heart feeling. no missing2. no no no~ haha segalanya NO untuk u. bukannya ape. cume terlalu byk saingan dan berhenti bukanlah bermaksud mengalah. 

dengan berhentinya segala tindakan aku ni.. bknlah bermaksud kite x leh jmpe, kol, sms im fb. inbox sume. cume aku perlukan byk masa untuk muhasabah diri aku. kau dah bahagia dgn hidup kau. aku? terumbang ambing dilautan gelora okeh.. (janji manismu pnye lirik) hahaha. xpela. buat masa ni aku lepaskan kau pergi.. harap2 kalini aku betul2 redha. sbb biasenye bende ni akan jd sekejap je bile kau patah balik kat aku. wakakaa.. tp xpe. kite still friends. :) anytime for u la bebeh. mari kite same2 muhasabah diri kite. and lastly. harap kau bahagia dgn orang sekeliling kau.. org yg kau syg n sentiase ingat aku k? aku tak pernah halang kau untuk bersama siapa. aku tak pernah marah kau keluar hangout dgn siapa pun aku jugak tak pernah paksa untuk kite berjumpa. kenangan adalah kenangan. bende tu kite dah x leh create yg baru lgpun masing2 dah ade cara sendiri keputusan sendiri. kite bukan lg anak remaja yg bru mula bercinta pada zaman persekolahan sayang.. kite dah 22. kite dah membesar bersama2 sepanjang masa dalam tempoh beberapa tahun tu. dan kini. kita ada jalan sendiri. harap2 kita dapat pilih jalan yang betul untuk masa akan datang insyaallah. cinta dulu sentiasa ada dlm jiwa tak pernah kurang walau sedikit pun. cuma.. harapan yang menggunung dlu makin lama semakin tipis dimamah masa..

 hanya masa dapat menentukan segalanya. hanya takdir yang dapat menyatukan kita. jika kau adalah jodoh aku maka kita akan bersama. jika kau bukanlah jodoh aku, maka sekuat mana pun aku dan kau berusaha ia tetap tidak akan menjadi milik kita. sekarang aku hanya mampu berdoa jika benar kau  adalah jodoh aku maka aku berharap suatu hari nanti kau sedar dengan kehadiran aku dan semoga suatu hari kita akan bersama. Insyaallah. jika kau bukanlah untuk aku, maka aku berdoa agar kita tidak saling menyakiti hati sesama kita. :) aku doakan yang terbaik untuk kau sentiasa. dalam pelajaran dalam pekerjaan yang bakal kau tempuhi kelak. sesungguhnya aku hanya inginkan yg terbaik untuk kau. aku sayang kau.. aku tak pasti ape yang patut aku lakukan sebenarnya.. cuma aku berharap semoga kita ditakdirkan untuk bersama2 menempuhi dugaan bersama2.. andai itu takdirnya.. maka aku adalah insan yang paling gembira sekali dalam dunia ni. tp aku juga tidak akan bersedih jika kau bukan jodohku.. kerana mungkin akan ada jodoh ku yang telah ditetapkan untukku sejak dari 4 bulan aku didalam rahim ibuku. :') akhir kata untuk luahan ku harini semoga kita sama2 dapat muhasabah diri kita kearah yang lebih baik, semoga kita gembira sentiasa dan semoga kita lebih matang selepas ni. kita dah 22 tahun kot? haha bkn lagi budak 16 tahun yg mude2 dlu. :)

assalammualaikum...  


p/s: luahan hati. xsuke takyah bce. hahaa.
p/s2: totally for u.
p/s3: imysm

2 comments:

Ghadis Chinta said...

Saba syg.. Mr right will coming soon.. Pray for me too... (im waiting)

.F.i.D.a. said...

insyaallah. :)

u too syg! :)

.diawal pagi.

.lama x menaip kat blog ni. entahlah. takde cite best untuk dikongsikan pun sebenarnya.
harini nak post pasal ape ye? okeh.. waktu menunjukan pkol 9 pagi. hurm.. 
takde ape yg special pon nak share cuma.. perasaan pagi ni bercampur baur. huhu. kenape ye? 
ape sebabnye?
tak pasti. mungkin sbb kau, kau atau pon kau. hahahaa. mcm lah ramai sgt yg terlibat, actually sekarang baru nak sedar sikit2 dri kenangan2 lama.. kenangan2 baru.. kenangan ape? kenangan tu x yah dok canang lah. biar tersimpan je kat situ. yg pasti. mungkin sudah tiba masanya.. kite betul2 jadi kawan sahaja. no heart feeling. no missing2. no no no~ haha segalanya NO untuk u. bukannya ape. cume terlalu byk saingan dan berhenti bukanlah bermaksud mengalah. 

dengan berhentinya segala tindakan aku ni.. bknlah bermaksud kite x leh jmpe, kol, sms im fb. inbox sume. cume aku perlukan byk masa untuk muhasabah diri aku. kau dah bahagia dgn hidup kau. aku? terumbang ambing dilautan gelora okeh.. (janji manismu pnye lirik) hahaha. xpela. buat masa ni aku lepaskan kau pergi.. harap2 kalini aku betul2 redha. sbb biasenye bende ni akan jd sekejap je bile kau patah balik kat aku. wakakaa.. tp xpe. kite still friends. :) anytime for u la bebeh. mari kite same2 muhasabah diri kite. and lastly. harap kau bahagia dgn orang sekeliling kau.. org yg kau syg n sentiase ingat aku k? aku tak pernah halang kau untuk bersama siapa. aku tak pernah marah kau keluar hangout dgn siapa pun aku jugak tak pernah paksa untuk kite berjumpa. kenangan adalah kenangan. bende tu kite dah x leh create yg baru lgpun masing2 dah ade cara sendiri keputusan sendiri. kite bukan lg anak remaja yg bru mula bercinta pada zaman persekolahan sayang.. kite dah 22. kite dah membesar bersama2 sepanjang masa dalam tempoh beberapa tahun tu. dan kini. kita ada jalan sendiri. harap2 kita dapat pilih jalan yang betul untuk masa akan datang insyaallah. cinta dulu sentiasa ada dlm jiwa tak pernah kurang walau sedikit pun. cuma.. harapan yang menggunung dlu makin lama semakin tipis dimamah masa..

 hanya masa dapat menentukan segalanya. hanya takdir yang dapat menyatukan kita. jika kau adalah jodoh aku maka kita akan bersama. jika kau bukanlah jodoh aku, maka sekuat mana pun aku dan kau berusaha ia tetap tidak akan menjadi milik kita. sekarang aku hanya mampu berdoa jika benar kau  adalah jodoh aku maka aku berharap suatu hari nanti kau sedar dengan kehadiran aku dan semoga suatu hari kita akan bersama. Insyaallah. jika kau bukanlah untuk aku, maka aku berdoa agar kita tidak saling menyakiti hati sesama kita. :) aku doakan yang terbaik untuk kau sentiasa. dalam pelajaran dalam pekerjaan yang bakal kau tempuhi kelak. sesungguhnya aku hanya inginkan yg terbaik untuk kau. aku sayang kau.. aku tak pasti ape yang patut aku lakukan sebenarnya.. cuma aku berharap semoga kita ditakdirkan untuk bersama2 menempuhi dugaan bersama2.. andai itu takdirnya.. maka aku adalah insan yang paling gembira sekali dalam dunia ni. tp aku juga tidak akan bersedih jika kau bukan jodohku.. kerana mungkin akan ada jodoh ku yang telah ditetapkan untukku sejak dari 4 bulan aku didalam rahim ibuku. :') akhir kata untuk luahan ku harini semoga kita sama2 dapat muhasabah diri kita kearah yang lebih baik, semoga kita gembira sentiasa dan semoga kita lebih matang selepas ni. kita dah 22 tahun kot? haha bkn lagi budak 16 tahun yg mude2 dlu. :)

assalammualaikum...  


p/s: luahan hati. xsuke takyah bce. hahaa.
p/s2: totally for u.
p/s3: imysm

2 comments:

Ghadis Chinta said...

Saba syg.. Mr right will coming soon.. Pray for me too... (im waiting)

.F.i.D.a. said...

insyaallah. :)

u too syg! :)