Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 22, 2012

.demi cinta.

assalamualaikum.. lame x update ;)

xde nak share ape pon.. tapi fida akan ingat tentang jodoh adalah ketentuan Allah.. sehebat mana pun cinta kita kat seseorang, sebaik mana pon kita dengan dia, sedalam mane pon sayang kita kat dia,
kalau dah ditakdirkan oleh Allah yang dia bukanlah milik kita, maka itulah takdirnya. kite kene terima tu.

setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.. jodoh, pertemuan, ajal dan maut adalah diatas ketentuanNYA. kite sebagai hambaNYA harus berusaha dan bersabar menantikannya.

kan? so buat apa nak sedih2, gaduh2 kan? semuanya dah tertulis smenjak kite dalam rahim ibu kite lagi.. (kalau tak salahlah, kalau slh tolong betulkan) :)

okehlah nie.. tu je. papepon saya sentiasa gembira dengan kawan saya, keluarga saya dan semuanya.

assalamualaikum..

2 comments:

Ghadis Chinta said...

just wait the prince bring u with his white horse and bring you to his castle

.F.i.D.a. said...

insyaallah. suatu hari nanti. :)

.demi cinta.

assalamualaikum.. lame x update ;)

xde nak share ape pon.. tapi fida akan ingat tentang jodoh adalah ketentuan Allah.. sehebat mana pun cinta kita kat seseorang, sebaik mana pon kita dengan dia, sedalam mane pon sayang kita kat dia,
kalau dah ditakdirkan oleh Allah yang dia bukanlah milik kita, maka itulah takdirnya. kite kene terima tu.

setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.. jodoh, pertemuan, ajal dan maut adalah diatas ketentuanNYA. kite sebagai hambaNYA harus berusaha dan bersabar menantikannya.

kan? so buat apa nak sedih2, gaduh2 kan? semuanya dah tertulis smenjak kite dalam rahim ibu kite lagi.. (kalau tak salahlah, kalau slh tolong betulkan) :)

okehlah nie.. tu je. papepon saya sentiasa gembira dengan kawan saya, keluarga saya dan semuanya.

assalamualaikum..

2 comments:

Ghadis Chinta said...

just wait the prince bring u with his white horse and bring you to his castle

.F.i.D.a. said...

insyaallah. suatu hari nanti. :)