Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 25, 2012

.cuti2 yang bosan.

assalamualaikum..

okeh mesti korang bce tajuk je korang dah tau kan??

seriously.. cuti kalini btol2 bosan..hahaha...

sebab? sebab kwn ramai keje. cinta hati plak.. dah balik poli dia. haha.
nanti2 baru jumpe lg. :)

bff? ade yg keje.. ade yg xabes study lg.. ade yg dah kawin.. dannn~ ade yg ade anak suda. :)

mesti gembira dan bahagia dorang kan?? harap2 begitulah hendaknye. :)

bile masa ntok aku plak ek??
haha.. nanti suatu hari nanti.. x lame dah nie.. kan??

jodoh pertemuan kan kat tangan Allah.. kalau masanya dah tiba.. akan datang lah jodoh itu.
kann??

kalau dah jodoh tak kemana.. takyah kejar pon dia akan tetap dengan kita suatu hari nanti..
ye ke tidak? mestilah ye kan?? takdir Allah.. Insyaallah.

okeh.. berbalik kepada cuti yg bosan td...~~ ade idea x nak buat ape slain on9, berblog, menonton cite korea dan lain lain?? lg satu..selain keluar?? hahaha. :)

kongsi2 lah ye . ..

assalamualaikum. :)

2 comments:

cik izars said...

pergi hiking!:) or travel mn2

fida said...

cik izars.. thanks. good idea. akan difikir2kan. :)

.cuti2 yang bosan.

assalamualaikum..

okeh mesti korang bce tajuk je korang dah tau kan??

seriously.. cuti kalini btol2 bosan..hahaha...

sebab? sebab kwn ramai keje. cinta hati plak.. dah balik poli dia. haha.
nanti2 baru jumpe lg. :)

bff? ade yg keje.. ade yg xabes study lg.. ade yg dah kawin.. dannn~ ade yg ade anak suda. :)

mesti gembira dan bahagia dorang kan?? harap2 begitulah hendaknye. :)

bile masa ntok aku plak ek??
haha.. nanti suatu hari nanti.. x lame dah nie.. kan??

jodoh pertemuan kan kat tangan Allah.. kalau masanya dah tiba.. akan datang lah jodoh itu.
kann??

kalau dah jodoh tak kemana.. takyah kejar pon dia akan tetap dengan kita suatu hari nanti..
ye ke tidak? mestilah ye kan?? takdir Allah.. Insyaallah.

okeh.. berbalik kepada cuti yg bosan td...~~ ade idea x nak buat ape slain on9, berblog, menonton cite korea dan lain lain?? lg satu..selain keluar?? hahaha. :)

kongsi2 lah ye . ..

assalamualaikum. :)

2 comments:

cik izars said...

pergi hiking!:) or travel mn2

fida said...

cik izars.. thanks. good idea. akan difikir2kan. :)