Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 18, 2011

.sementara.

assalamualaikum.

buat sementara waktu ni FB fida akan deactivate untuk sementara waktu.

ni semua untuk tenangkan hati sendiri.

adalah sebab tertentu kenapa dan mengapa fida deactivated akaun.

mungkin sepatutnya fida x de perasaan macam tu dan macam ni terhadap bende tu.

harap nanti bile keadaan fida dah tenang, fida akan activate balik akaun fida.

mintak maaf kepada kwn2 fida. sape2 yg nak carik fida.. sile msg kat hp ye. :)

sekian terima kasih.

assalammualaikum..




*aku pergi bukan kerana aku kalah, tapi aku pergi kerana inginkan ketenangan
dan bukan ini yang aku inginkan.


No comments:

.sementara.

assalamualaikum.

buat sementara waktu ni FB fida akan deactivate untuk sementara waktu.

ni semua untuk tenangkan hati sendiri.

adalah sebab tertentu kenapa dan mengapa fida deactivated akaun.

mungkin sepatutnya fida x de perasaan macam tu dan macam ni terhadap bende tu.

harap nanti bile keadaan fida dah tenang, fida akan activate balik akaun fida.

mintak maaf kepada kwn2 fida. sape2 yg nak carik fida.. sile msg kat hp ye. :)

sekian terima kasih.

assalammualaikum..




*aku pergi bukan kerana aku kalah, tapi aku pergi kerana inginkan ketenangan
dan bukan ini yang aku inginkan.


No comments: