Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 5, 2011

.terima kasih.

assalamualaikum.. lame dah x update. ;)

sori ye blog dan pembaca ku. ecehh~

okeh.. fida baru je balik dri jmpe bestfriend fida dari kecik2 dlu.. dye baru kawin semalam. fuhh~
harini dye dah grak balik kedah.. ikut suami dia.. sweetnye. :)

td jmpe dye kejap sebelum dye gerak balik kedah.. sedih jugak nak pisah dgn dye. dulu dekat2 pon susah nak jmpe.. masing2 blaja jaoh2.. la nie dia pi lagi jaoh.. kedah nun disana. kina.. nanti2 balik habaq kat kita ek. mesti rindu sgt! :) kepada en.suami kina.. selamat pengantin baru dan semoga kekal hingga akhir hayat. :)

okehh.. next story.. fuhh beraya sakan okeh! beraya kat klang. seronok sgt wehhh~ :)
sgt byk rumah pegi beraya dgn awak, kamu dan kami. hahaha. kiah..mas.. selamat hari raya kat korang jugak.. nanti2 kite hangout lg k? fuhh minggu yg bz sgt! sgt3..

untuk awak. selamat hari raya.. maaf zahir batin. seronok sgt dpt jmpe. nanti lain kali kite jmpe lagi okeh. miss u. syg sgt boleyy? hahaha
then malam tros pi kina nikah. kina. aku syg kau sgt.. cepat2 dpt baby okeh!

oklah. nak cite tu je. kepada kina dan kerol. selamat berbahagia k? doakan kami kat sini na. amik berkat nie. kih2.

ok semua. tata...

p/s: thanks to kina n kerol. :)

No comments:

.terima kasih.

assalamualaikum.. lame dah x update. ;)

sori ye blog dan pembaca ku. ecehh~

okeh.. fida baru je balik dri jmpe bestfriend fida dari kecik2 dlu.. dye baru kawin semalam. fuhh~
harini dye dah grak balik kedah.. ikut suami dia.. sweetnye. :)

td jmpe dye kejap sebelum dye gerak balik kedah.. sedih jugak nak pisah dgn dye. dulu dekat2 pon susah nak jmpe.. masing2 blaja jaoh2.. la nie dia pi lagi jaoh.. kedah nun disana. kina.. nanti2 balik habaq kat kita ek. mesti rindu sgt! :) kepada en.suami kina.. selamat pengantin baru dan semoga kekal hingga akhir hayat. :)

okehh.. next story.. fuhh beraya sakan okeh! beraya kat klang. seronok sgt wehhh~ :)
sgt byk rumah pegi beraya dgn awak, kamu dan kami. hahaha. kiah..mas.. selamat hari raya kat korang jugak.. nanti2 kite hangout lg k? fuhh minggu yg bz sgt! sgt3..

untuk awak. selamat hari raya.. maaf zahir batin. seronok sgt dpt jmpe. nanti lain kali kite jmpe lagi okeh. miss u. syg sgt boleyy? hahaha
then malam tros pi kina nikah. kina. aku syg kau sgt.. cepat2 dpt baby okeh!

oklah. nak cite tu je. kepada kina dan kerol. selamat berbahagia k? doakan kami kat sini na. amik berkat nie. kih2.

ok semua. tata...

p/s: thanks to kina n kerol. :)

No comments: