Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 29, 2011

.kau dengan hidup kau, aku dengan hidup aku. bergembiralah..



sesungguhnya kegembiraan adalah hak masing-masing.. maka bergembiralah dengan hidup anda.

jangan bergembira diatas tangisan orang lain.. sesungguhnya itu bukanlah kegembiraan yang sebenar. segalanya hanya palsu. sekadar untuk menunjuk-nunjuk kegembiraan anda yang tidak berpanjangan.

semoga kita dirahmatiNYA.. Insyaallah. sama2 lah kita. :)

doakan yang terbaik untuk saya, anda.. kamu dan dia. KAMI.

*p/s: saya cintakan kamu. Insyaallah. jika ada jodoh. maka adalah rasa cinta itu selamanya untuk kamu.
semoga hubungan kita direstui olehNYA. Insyaallah.

2 comments:

Anonymous said...

sedih.

fida said...

sekadar luahan hati. :)

.kau dengan hidup kau, aku dengan hidup aku. bergembiralah..



sesungguhnya kegembiraan adalah hak masing-masing.. maka bergembiralah dengan hidup anda.

jangan bergembira diatas tangisan orang lain.. sesungguhnya itu bukanlah kegembiraan yang sebenar. segalanya hanya palsu. sekadar untuk menunjuk-nunjuk kegembiraan anda yang tidak berpanjangan.

semoga kita dirahmatiNYA.. Insyaallah. sama2 lah kita. :)

doakan yang terbaik untuk saya, anda.. kamu dan dia. KAMI.

*p/s: saya cintakan kamu. Insyaallah. jika ada jodoh. maka adalah rasa cinta itu selamanya untuk kamu.
semoga hubungan kita direstui olehNYA. Insyaallah.

2 comments:

Anonymous said...

sedih.

fida said...

sekadar luahan hati. :)