Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 14, 2011

lepas geram.


assalamualaikum . :)

wahh. entry lepas geram untuk harini..
spatotnye fida nak update blog ni semalam.. tp oleh kerana keadaan yg tidak mengizinkan.. so terpakse x update. semalam fida pegi kuar dgn rakan serumah time belajar2 dan kawan praktikal. tu balik smpai malam then x sempat nak update blog untuk wordless wednesday. :(

so fida dah terlepas wordless wednesday..tapi fida nak jugak tepek gambar besar2 untuk wordless wednesday semalam.. jeng jeng jeng.. sile redha. :D


okeh.. done dgn wordless wednesday semalam. keh2..
today.. spontaneous thursday?
alamak aih.. tinggal beberapa jam je lagi dah nak abes untuk spontaneous thursday. haishh. selalu terlewat lah. *bengang*

okeh.. untuk spontaneous thursday... ayatnye adalah seperti berikut..

saya tahu kadang kala saya terlalu mendesak awak, tapi
kadang kadang saya mencuba untuk tidak melakukan bende selalu.
saya juga tahu situasi kita sekarang ni,
saya akan biarkan awk dengan dunia awak, rakan awak, sahabat awak, segala adik akak angkat awak.. and segalanya tentang awak. sebab.. saya sayang awak.

dan semua ini adalah kerana awak, saya selalu tunggu awak,
harap awak sedar dan suatu hari nanti awak akan akan sayang saya macam beberapa tahun lepas. zaman sekolah adalah zaman gembira saya bersama awak.
harap awak kekasih awal dan akhir saya..



*maaf spontaneous thursday saya sgt panjang. .haishh.
hate this feeling. sorry.


okeh done.

tata bloggers. :D

1 comment:

syafiqakarim said...

benar. ia nya sangat panjang.
apa apa pun, chills.
adat ;)

lepas geram.


assalamualaikum . :)

wahh. entry lepas geram untuk harini..
spatotnye fida nak update blog ni semalam.. tp oleh kerana keadaan yg tidak mengizinkan.. so terpakse x update. semalam fida pegi kuar dgn rakan serumah time belajar2 dan kawan praktikal. tu balik smpai malam then x sempat nak update blog untuk wordless wednesday. :(

so fida dah terlepas wordless wednesday..tapi fida nak jugak tepek gambar besar2 untuk wordless wednesday semalam.. jeng jeng jeng.. sile redha. :D


okeh.. done dgn wordless wednesday semalam. keh2..
today.. spontaneous thursday?
alamak aih.. tinggal beberapa jam je lagi dah nak abes untuk spontaneous thursday. haishh. selalu terlewat lah. *bengang*

okeh.. untuk spontaneous thursday... ayatnye adalah seperti berikut..

saya tahu kadang kala saya terlalu mendesak awak, tapi
kadang kadang saya mencuba untuk tidak melakukan bende selalu.
saya juga tahu situasi kita sekarang ni,
saya akan biarkan awk dengan dunia awak, rakan awak, sahabat awak, segala adik akak angkat awak.. and segalanya tentang awak. sebab.. saya sayang awak.

dan semua ini adalah kerana awak, saya selalu tunggu awak,
harap awak sedar dan suatu hari nanti awak akan akan sayang saya macam beberapa tahun lepas. zaman sekolah adalah zaman gembira saya bersama awak.
harap awak kekasih awal dan akhir saya..



*maaf spontaneous thursday saya sgt panjang. .haishh.
hate this feeling. sorry.


okeh done.

tata bloggers. :D

1 comment:

syafiqakarim said...

benar. ia nya sangat panjang.
apa apa pun, chills.
adat ;)