Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 9, 2011

fuiyooh.

assalamualaikum.. :)

okeh.. bru je selesai tangkap gmbar yg menarik.. :)
fuiyoo.. fida jadi orang batak sekejap tengok bende yg tak pernah tengok.. korang dah penah tgk ke blom??

jeng jeng jeng...


nia lah abg beli kat tgv wangsa walk semalam..
fida 1st time tgk kot.. -.-"
ni adelah pop corn dengan air skali..
transformers btol. :D

lg satu kali interprem...

bahagian atas tu pop corn.. bahagian bawah tu air..
wahh. syok. bile lah dpt try nie?

silelah ke tgv yg berdekatan anda.

okeh??



*p/s: jakon kejap. xde idea entry baru. nak share ni je. :)

No comments:

fuiyooh.

assalamualaikum.. :)

okeh.. bru je selesai tangkap gmbar yg menarik.. :)
fuiyoo.. fida jadi orang batak sekejap tengok bende yg tak pernah tengok.. korang dah penah tgk ke blom??

jeng jeng jeng...


nia lah abg beli kat tgv wangsa walk semalam..
fida 1st time tgk kot.. -.-"
ni adelah pop corn dengan air skali..
transformers btol. :D

lg satu kali interprem...

bahagian atas tu pop corn.. bahagian bawah tu air..
wahh. syok. bile lah dpt try nie?

silelah ke tgv yg berdekatan anda.

okeh??



*p/s: jakon kejap. xde idea entry baru. nak share ni je. :)

No comments: