Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 11, 2011

daisypath.

assalamualaikum..


okeh.. korang masok2 je blog fida ni mesti nampak header fida kan??


ha.. turun sikit pandangan..

nampak pulak daisypath fida..

nampak x? ha..


*ni dia...


nape suh tgk daisypath?

sebab fida baru prasan. daisypath ni tulis

we have been friends for 5 years.

fuhh.. suatu jangka masa yang agak lama.


tp tak pa.. fida nak biar kan daisypath tu terus berjalan menghitung hari untuk fida dan KAWAN fida tu. :)


okeh?


*hoping for the best. i love u beb!

2 comments:

Nadhira said...

uiks....apakah? ini jejaka di hati.hee

fida said...

ehem2. kak fiqa. hehe. rahsia2. :D

daisypath.

assalamualaikum..


okeh.. korang masok2 je blog fida ni mesti nampak header fida kan??


ha.. turun sikit pandangan..

nampak pulak daisypath fida..

nampak x? ha..


*ni dia...


nape suh tgk daisypath?

sebab fida baru prasan. daisypath ni tulis

we have been friends for 5 years.

fuhh.. suatu jangka masa yang agak lama.


tp tak pa.. fida nak biar kan daisypath tu terus berjalan menghitung hari untuk fida dan KAWAN fida tu. :)


okeh?


*hoping for the best. i love u beb!

2 comments:

Nadhira said...

uiks....apakah? ini jejaka di hati.hee

fida said...

ehem2. kak fiqa. hehe. rahsia2. :D