Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

31-7 Birthday Giveaway!



okeh.. buat pengetahuan anda semua.. GA ini adalah gabungan 4 orang blogger yang berkongsi hari jadi pada tarikh dan bulan yang sama tetapi tahun berbeza2. $ orang blogger itu adalah seperti berikut:

Sunah Sakura - 31 Julai 1987
cik pulau - 31 Julai 1988
CiKaLi - 31 Julai 1989
gadis melayu - 31 Julai 1990


sape2 nak join GA ni boleh klik banner tu atau pon klik sini ==> GA 4 Blogger


okeh.. kat sini.. fida nak bagi ucapan sikit kat 4 blogger yang akan menyambut hari lahir mereka pada hujung bulan ini.. :)

kepada kak sunah, cik pulau, cikali dan gadis melayu...
fida harap dengan meningkatnya umur korang.. sama2 lah kite meningkatkan segala perkara yang masih kurang.. dari segala sudut supaya kita berjaya bukan sekadar di dunia tetapi juga di akhirat. Insyaallah.. ucapan yang terakhir .. fida nak ucap selamat hari lahir semoga berjaya dunia dan akhirat, gembira bersama keluarga dan insan tersayang ..

alright... fuhh mcm buat karangan lah pulak.. padahal kak sunah kate bg ringkas2. :)

xpelah kan kak sunah..kire lepas lah ni ek. :) hehe..

okeh.. siap!!

ta... :D

4 comments:

gadis melayu said...

terima kasih..^_^

fida said...

same2 kasih. :)

Sunah Sakura said...

ok la tu...hehehe..

thanks fida~ thanks jugak untuk ucapannya... :)

fida said...

eh eh . kak sunah. :)

hehe. alright. :D

31-7 Birthday Giveaway!



okeh.. buat pengetahuan anda semua.. GA ini adalah gabungan 4 orang blogger yang berkongsi hari jadi pada tarikh dan bulan yang sama tetapi tahun berbeza2. $ orang blogger itu adalah seperti berikut:

Sunah Sakura - 31 Julai 1987
cik pulau - 31 Julai 1988
CiKaLi - 31 Julai 1989
gadis melayu - 31 Julai 1990


sape2 nak join GA ni boleh klik banner tu atau pon klik sini ==> GA 4 Blogger


okeh.. kat sini.. fida nak bagi ucapan sikit kat 4 blogger yang akan menyambut hari lahir mereka pada hujung bulan ini.. :)

kepada kak sunah, cik pulau, cikali dan gadis melayu...
fida harap dengan meningkatnya umur korang.. sama2 lah kite meningkatkan segala perkara yang masih kurang.. dari segala sudut supaya kita berjaya bukan sekadar di dunia tetapi juga di akhirat. Insyaallah.. ucapan yang terakhir .. fida nak ucap selamat hari lahir semoga berjaya dunia dan akhirat, gembira bersama keluarga dan insan tersayang ..

alright... fuhh mcm buat karangan lah pulak.. padahal kak sunah kate bg ringkas2. :)

xpelah kan kak sunah..kire lepas lah ni ek. :) hehe..

okeh.. siap!!

ta... :D

4 comments:

gadis melayu said...

terima kasih..^_^

fida said...

same2 kasih. :)

Sunah Sakura said...

ok la tu...hehehe..

thanks fida~ thanks jugak untuk ucapannya... :)

fida said...

eh eh . kak sunah. :)

hehe. alright. :D