Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 16, 2011

"Jom request doodle PERCUMA"


mari join same2. :) klik sini!



"Syarat simple jer"


1. Letak tajuk : "Jom request doodle PERCUMA"

DONE.

2. Tepek banner kat atas tu

DONE.

3. Bagitau samada nak buat doodle yang,

a) Bertudung

c) berbaju sopan

4. Tarikh tutup : 30 JUN 2011 *pingsan nak lukis* 18 JUN 2011 *hihi*


alright. :D


Kalau rajin, TAG lah 2 orang, tiada paksaan


cik patin n cik dieyla

Submit link kat entry ni tau ^^



DONE. :)

2 comments:

Cik Cempaka said...

Thanks ya

slalu-slalu lah datang sini tuk tengok samada dodol kamu dah siap ke blom ek ^^

shafida said...

baik cik cempaka. :)
thanks. :D

"Jom request doodle PERCUMA"


mari join same2. :) klik sini!



"Syarat simple jer"


1. Letak tajuk : "Jom request doodle PERCUMA"

DONE.

2. Tepek banner kat atas tu

DONE.

3. Bagitau samada nak buat doodle yang,

a) Bertudung

c) berbaju sopan

4. Tarikh tutup : 30 JUN 2011 *pingsan nak lukis* 18 JUN 2011 *hihi*


alright. :D


Kalau rajin, TAG lah 2 orang, tiada paksaan


cik patin n cik dieyla

Submit link kat entry ni tau ^^



DONE. :)

2 comments:

Cik Cempaka said...

Thanks ya

slalu-slalu lah datang sini tuk tengok samada dodol kamu dah siap ke blom ek ^^

shafida said...

baik cik cempaka. :)
thanks. :D