Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 12, 2011

.bergerak keluar.

assalamualaikum.. :)

hello.. fuhh bce tajuk cam marah je kan?

haha. x de la. ni cuma bermaksud kejap lagi fida akan bertolak keluar dari rumah untuk pergi ke reunion sekolah menengah tingkatan 4 dan 5 fida. :) walaupun tak ramai yang datang.. tp takpelah.. kita sokong lah mane yg ade sbb sudi datang dan sudi meluangkan masa mereka untuk datang. kepada yang tak dapat datang.. jangan putus asa.. ni bukan yg pertama kita buat dan bukan yang terakhir juga. hehe. jangan marah2 ye.. lain kali kite buat lagi..

oklah.. fida update ni pon sbb dah 2 3 hari tak tulih ape2. tu yang nak jugak tulis. :)

okeh.. tempat? ala.. kat mid valley aje.. :)
waktu? pkol 1 rasenye.

okeh la. fid anak siap2. haha. awal gile siap.. x bertolak pgi uma member dlu.. baru grak ramai2 pgi mid valley :)

k. tata.

assalamualaikum ..

No comments:

.bergerak keluar.

assalamualaikum.. :)

hello.. fuhh bce tajuk cam marah je kan?

haha. x de la. ni cuma bermaksud kejap lagi fida akan bertolak keluar dari rumah untuk pergi ke reunion sekolah menengah tingkatan 4 dan 5 fida. :) walaupun tak ramai yang datang.. tp takpelah.. kita sokong lah mane yg ade sbb sudi datang dan sudi meluangkan masa mereka untuk datang. kepada yang tak dapat datang.. jangan putus asa.. ni bukan yg pertama kita buat dan bukan yang terakhir juga. hehe. jangan marah2 ye.. lain kali kite buat lagi..

oklah.. fida update ni pon sbb dah 2 3 hari tak tulih ape2. tu yang nak jugak tulis. :)

okeh.. tempat? ala.. kat mid valley aje.. :)
waktu? pkol 1 rasenye.

okeh la. fid anak siap2. haha. awal gile siap.. x bertolak pgi uma member dlu.. baru grak ramai2 pgi mid valley :)

k. tata.

assalamualaikum ..

No comments: