Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 24, 2011

alhamdulillah..

assalamualaikum...

hye semua pembaca.. sihat tak harini??

fuhhh.. selamat hari jumaat ntok semua. :)

okeh.. 1st skali.. alhamdulillah kepada Allah sebab fida dapat lagi bangun dengan sihat untuk harini.

2nd.. harini spupu fida dtg rumah. so ktorg akan pergi berjalan2 bershopping2 smbil mencuci mata. :) haha. dah lame x buat prangai camnie. *wink2. (angkat kening angkat kening)

entry harini fida nak cite psal ape ye? lack of idea actually. sigh. adeh.. fida tak faham sesuatu lah.. erm. fida x harapkan apa2 pon dari orang lain. hye awk.. sye tak bersaing dgn awk lah. untuk seorang lelaki? no no no.. takde faedah. okeh? takde istilah sape menang sape kalah lah..
xkuase nak layan. huhu. ape2 pon.. hope ko sentiasa happy ok? xyah nak gado2 lah. ni bkn tunjuk baik.. tapi.. kenyataan.. mgkin ko rase aku hipokrit. tp please. buat ape nak hipokrit? xde ape yg berubah pon. kan? so. silalah hidup dengan tenang ye. =)

okeh. case close. lalala~ okeh.. menu for today.. fida masak speghetti. secret recipe dri mama. :)
fuhh. pedas tau. sape tak tahan pedas mmg kene amik kuah sikit2 lah.. tp keluarga fida ni mmg suka mkn pedas. so. sbb tu fida masak pedas. :)

fuhh.. okeh la. 1st entry untuk harini. if sempat mlm kang fida buat entry lg. :)

assalamualaikum...

2 comments:

farahin nasir said...

biase lah tuh.. rasenyer semue pun pernah mengalami hal2 dikatakan merampas ni ha.. ala.. kalo tak buat pun, diam jelah.. kalo nak sangat hambik la.. :)

GAME KITA TIME KECIK-KECIK!

fida said...

betul.. diam je cara yg terbaik..
tu lah. padahal x de kacau dye pon. ish2.. mcm2 org sekarang ni kan. :)

thanks fara. :)

alhamdulillah..

assalamualaikum...

hye semua pembaca.. sihat tak harini??

fuhhh.. selamat hari jumaat ntok semua. :)

okeh.. 1st skali.. alhamdulillah kepada Allah sebab fida dapat lagi bangun dengan sihat untuk harini.

2nd.. harini spupu fida dtg rumah. so ktorg akan pergi berjalan2 bershopping2 smbil mencuci mata. :) haha. dah lame x buat prangai camnie. *wink2. (angkat kening angkat kening)

entry harini fida nak cite psal ape ye? lack of idea actually. sigh. adeh.. fida tak faham sesuatu lah.. erm. fida x harapkan apa2 pon dari orang lain. hye awk.. sye tak bersaing dgn awk lah. untuk seorang lelaki? no no no.. takde faedah. okeh? takde istilah sape menang sape kalah lah..
xkuase nak layan. huhu. ape2 pon.. hope ko sentiasa happy ok? xyah nak gado2 lah. ni bkn tunjuk baik.. tapi.. kenyataan.. mgkin ko rase aku hipokrit. tp please. buat ape nak hipokrit? xde ape yg berubah pon. kan? so. silalah hidup dengan tenang ye. =)

okeh. case close. lalala~ okeh.. menu for today.. fida masak speghetti. secret recipe dri mama. :)
fuhh. pedas tau. sape tak tahan pedas mmg kene amik kuah sikit2 lah.. tp keluarga fida ni mmg suka mkn pedas. so. sbb tu fida masak pedas. :)

fuhh.. okeh la. 1st entry untuk harini. if sempat mlm kang fida buat entry lg. :)

assalamualaikum...

2 comments:

farahin nasir said...

biase lah tuh.. rasenyer semue pun pernah mengalami hal2 dikatakan merampas ni ha.. ala.. kalo tak buat pun, diam jelah.. kalo nak sangat hambik la.. :)

GAME KITA TIME KECIK-KECIK!

fida said...

betul.. diam je cara yg terbaik..
tu lah. padahal x de kacau dye pon. ish2.. mcm2 org sekarang ni kan. :)

thanks fara. :)