Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 16, 2011

lucky followers! :)



assalammualaikum semua pembaca. ;)



okeh.. bce entry ni punye tajuk mesti mcm teruja kan? teruja x? teruja x?




haha.x pon x pe. xkesah. papepon.. fida nak ucapkan terima kasih sgt2 kat semua followers fida.. dri 0 sekarang dah 124 orang dah. terima kasih kawan2 sebab sudi singgah kat blog fida yang kuat merapu ni ha. .. :)




okeh.. entry kalini bukan fida nak buat ape pon.. cume fida nak ucapkan tahniah kat lucky followers sbb jd follower yang ke 123. :) jeng jeng jeng. :P




tahniah sarang jerung .. :) sila klik situ untuk lihat blognye. :)





tahniah tahniah tahniah.. sorilah.. fida x dpt lah nak bg hadiah ke ape.. cume fida blh tlg promotekan blog anda je sarang jerung.. :)















okeh.. korang2 sume.. jempotlah singgah ke blog dye ni ek. :) klik banner atau klik je sini..




okeh.. tata. :)



assalamualaikum.

No comments:

lucky followers! :)



assalammualaikum semua pembaca. ;)



okeh.. bce entry ni punye tajuk mesti mcm teruja kan? teruja x? teruja x?




haha.x pon x pe. xkesah. papepon.. fida nak ucapkan terima kasih sgt2 kat semua followers fida.. dri 0 sekarang dah 124 orang dah. terima kasih kawan2 sebab sudi singgah kat blog fida yang kuat merapu ni ha. .. :)




okeh.. entry kalini bukan fida nak buat ape pon.. cume fida nak ucapkan tahniah kat lucky followers sbb jd follower yang ke 123. :) jeng jeng jeng. :P




tahniah sarang jerung .. :) sila klik situ untuk lihat blognye. :)





tahniah tahniah tahniah.. sorilah.. fida x dpt lah nak bg hadiah ke ape.. cume fida blh tlg promotekan blog anda je sarang jerung.. :)















okeh.. korang2 sume.. jempotlah singgah ke blog dye ni ek. :) klik banner atau klik je sini..




okeh.. tata. :)



assalamualaikum.

No comments: