Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 10, 2011

wah.. terima kasih daun keladi.




assalamualaikum semua. :)








okeh.. entry kali ni .. fida nak terima kasih kat semua followers dan semua2 pembaca yang sudi singgah baca kat blog fida nieyh..








sbb ape terima kasih??




fida ucapkan terima kasih sbb.. fida bru lepas view nuffnang td..




(pagi2 gini bru nak tgk nuffnang kan)




ha.. mintak maaflah. fida pon harini x de entry lgsg.. ini kerana kesibukan pergi wedding2 orang dan pergi ke rumah atok yg dah lame fida x pergi.








okeh2. membebel je kan. fida ucapkan terima kasih sbb fida tgk kat nuffnang yg blog fida ni dah ramai jugak org bace. :) walaupon x seramai blog yuyu atau blog abg ben ataupon blog kak sunah.. ataupon blog kyerul .. yg femes amos nieyh. tp adelah jugak yg sudi dtg bace blog fida kan. :) terima kasih ye. ni fida ade print screen kan sket. :)





*klik untuk tumbesaran..



okeh.. nni untuk last week punye. :)



ok.. yg ni for this week. :)


*again.. klik untuk tumbesaran




ha.. nampak x perbezaan? ha.. :) terima kasih kawan2 kerana support fida. :)

walaupon x ramai. tp thanks sgt2 sbb sudi drop by ke blog fida yg xhangat nie.


okeh.. mlm ni dptlah fida tido lena sikit. kerana blog fida dah boleh diterima oleh orang2 sume.


tq. :D


gudnite. selamat malam.


tata.

wah.. terima kasih daun keladi.




assalamualaikum semua. :)








okeh.. entry kali ni .. fida nak terima kasih kat semua followers dan semua2 pembaca yang sudi singgah baca kat blog fida nieyh..








sbb ape terima kasih??




fida ucapkan terima kasih sbb.. fida bru lepas view nuffnang td..




(pagi2 gini bru nak tgk nuffnang kan)




ha.. mintak maaflah. fida pon harini x de entry lgsg.. ini kerana kesibukan pergi wedding2 orang dan pergi ke rumah atok yg dah lame fida x pergi.








okeh2. membebel je kan. fida ucapkan terima kasih sbb fida tgk kat nuffnang yg blog fida ni dah ramai jugak org bace. :) walaupon x seramai blog yuyu atau blog abg ben ataupon blog kak sunah.. ataupon blog kyerul .. yg femes amos nieyh. tp adelah jugak yg sudi dtg bace blog fida kan. :) terima kasih ye. ni fida ade print screen kan sket. :)





*klik untuk tumbesaran..



okeh.. nni untuk last week punye. :)



ok.. yg ni for this week. :)


*again.. klik untuk tumbesaran




ha.. nampak x perbezaan? ha.. :) terima kasih kawan2 kerana support fida. :)

walaupon x ramai. tp thanks sgt2 sbb sudi drop by ke blog fida yg xhangat nie.


okeh.. mlm ni dptlah fida tido lena sikit. kerana blog fida dah boleh diterima oleh orang2 sume.


tq. :D


gudnite. selamat malam.


tata.