Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 8, 2011

.wah... terima kasih awak semua.




assalamualaikum... :)








wah..... pum pang..pun pang... pang pang kebabom!!!!!!!!!!!!!!!!!








ha... tau x entry ni untuk ape? jeng jeng jeng.. ;)








entry ni.. fida nak bgtau korang.. arini fida nak promote followers fida yg ke 77 ..








wah... tgk nie sket. :)








tahniah diucapkan kepada kechiq.. ha.. korang boleh la melawat blog dye ye. :) silakan klik banner atau kelik lah sini... kechiq



tahniah dan terima kasih diucapkan kepada anda kerana menjadi followers saya yg ke 77.. (wah.. no 7 tu nombor kesukaan fida tau. ) tahniah ye. :)


so.. silalah melawat blog dye ye. :)


klik2..kechiq


kepada followers yg lain.. fida berterima kasih jugak sbb follow blog fida yg x seberapa ni ye. :) terima kasih sgt2. :D


p/s: biarlah orang nak kata apa kan.. janji fida hargai semua orang yg sudi masok ke blog fida. :)

2 comments:

cujen said...

hye salam singgah dari CUJEN THE LEJEN

BESTEVER GIVEAWAY

shafida said...

waalaikumsalam.

thanks cik cujen. :)
sye dah follow awk tau. :)

.wah... terima kasih awak semua.




assalamualaikum... :)








wah..... pum pang..pun pang... pang pang kebabom!!!!!!!!!!!!!!!!!








ha... tau x entry ni untuk ape? jeng jeng jeng.. ;)








entry ni.. fida nak bgtau korang.. arini fida nak promote followers fida yg ke 77 ..








wah... tgk nie sket. :)








tahniah diucapkan kepada kechiq.. ha.. korang boleh la melawat blog dye ye. :) silakan klik banner atau kelik lah sini... kechiq



tahniah dan terima kasih diucapkan kepada anda kerana menjadi followers saya yg ke 77.. (wah.. no 7 tu nombor kesukaan fida tau. ) tahniah ye. :)


so.. silalah melawat blog dye ye. :)


klik2..kechiq


kepada followers yg lain.. fida berterima kasih jugak sbb follow blog fida yg x seberapa ni ye. :) terima kasih sgt2. :D


p/s: biarlah orang nak kata apa kan.. janji fida hargai semua orang yg sudi masok ke blog fida. :)

2 comments:

cujen said...

hye salam singgah dari CUJEN THE LEJEN

BESTEVER GIVEAWAY

shafida said...

waalaikumsalam.

thanks cik cujen. :)
sye dah follow awk tau. :)