Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

perpisahan.

assalamualaikum buat semua pembaca blog fida..


actually harini fida sangat sedih.. kenapa? sebab harini hari terakhir fida dpt berjumpa dengan kawan2 fida yg fida dah berkawan selama 3 tahun sama2 belajar dalam kolej yg sama. mungkin bukan kelas yang sama tp situasinya segalanya sama.. :(


fida sayang korang sume..kepada budak2 rumah no 31.. sgt sekejap fida rase lepak2 dgn korang. walaupon fida dah 2 minggu lebih kat sane. dan saat2 terindah dengan korang fida akan semat dalam memori kita bersama. sedihnya x dpt jmpe korang lg.. nanti2 korang dtg kl k? tido uma fida. :( bru je jmpe ptg td.. fida dah mula rindukan korang..


buat jiran rumah sebelah.. mintak maaf kalau ade terkasar bahase.. tercakap belakang ke (kalau ade lah kan) haha. mintak maaf.. yg mane tergurau kasar yg tercuit hati korang.. mintak maaf byk2. niat dihati nak berkawan dan berjiran smpai bila2.. tp dah terpakse tinggalkan korang kan. :( korang jage diri elok2 ye..


pastu buat kawan2 kelas semua. rindu sgt saat kita sama2 belajar dlu. fida ketua kelas yg xbrape baik ni tp rajin sebar info.. sayang korang sgt2.. rindu korang sgt2.. :(

harap dpt berjumpa lagi semua lepas ni.. contact2 lah slalu.. fida sayang korang semua. :)


lastly... buat si dia. haha. (mcmlah ade) kah3.. walaupon jmpe ko sekejap je. xbercakap byk mane .. terima kasih sbb sudi melayan~ ahaha.

harap dpt jumpe ko lg lepas2 ni. walaupon kau jaoh. aku suke lepak dgn kau even ko xnak ckp dgn aku pon. :)

anyway. aku mmg suke kau, tp bia jelah. haha. :)


k semua. ni lah rasa hati yg ingin di kongsikan untuk korang mlm nie. rase sebak sayu bagai. :(



k assalamualaikum..


p/s: kepada ika. fida rindu ika sgt. rindu nak lepak2 n borak2 dgn ika pasal rahsia kita. fida syg ika. nanti ika dtg kl k? kite jmpe. saya rindu awk sgt2. nanti bile2 fida free.. fida dtg uma ika okeh? janji tau.. kwn smpai bila2. syg ika sgt. muahh. miss u so much. ika dah mcm adik fida dah. :( sgt sedeyh ketika menulis entry ini) minta maaf.

No comments:

perpisahan.

assalamualaikum buat semua pembaca blog fida..


actually harini fida sangat sedih.. kenapa? sebab harini hari terakhir fida dpt berjumpa dengan kawan2 fida yg fida dah berkawan selama 3 tahun sama2 belajar dalam kolej yg sama. mungkin bukan kelas yang sama tp situasinya segalanya sama.. :(


fida sayang korang sume..kepada budak2 rumah no 31.. sgt sekejap fida rase lepak2 dgn korang. walaupon fida dah 2 minggu lebih kat sane. dan saat2 terindah dengan korang fida akan semat dalam memori kita bersama. sedihnya x dpt jmpe korang lg.. nanti2 korang dtg kl k? tido uma fida. :( bru je jmpe ptg td.. fida dah mula rindukan korang..


buat jiran rumah sebelah.. mintak maaf kalau ade terkasar bahase.. tercakap belakang ke (kalau ade lah kan) haha. mintak maaf.. yg mane tergurau kasar yg tercuit hati korang.. mintak maaf byk2. niat dihati nak berkawan dan berjiran smpai bila2.. tp dah terpakse tinggalkan korang kan. :( korang jage diri elok2 ye..


pastu buat kawan2 kelas semua. rindu sgt saat kita sama2 belajar dlu. fida ketua kelas yg xbrape baik ni tp rajin sebar info.. sayang korang sgt2.. rindu korang sgt2.. :(

harap dpt berjumpa lagi semua lepas ni.. contact2 lah slalu.. fida sayang korang semua. :)


lastly... buat si dia. haha. (mcmlah ade) kah3.. walaupon jmpe ko sekejap je. xbercakap byk mane .. terima kasih sbb sudi melayan~ ahaha.

harap dpt jumpe ko lg lepas2 ni. walaupon kau jaoh. aku suke lepak dgn kau even ko xnak ckp dgn aku pon. :)

anyway. aku mmg suke kau, tp bia jelah. haha. :)


k semua. ni lah rasa hati yg ingin di kongsikan untuk korang mlm nie. rase sebak sayu bagai. :(



k assalamualaikum..


p/s: kepada ika. fida rindu ika sgt. rindu nak lepak2 n borak2 dgn ika pasal rahsia kita. fida syg ika. nanti ika dtg kl k? kite jmpe. saya rindu awk sgt2. nanti bile2 fida free.. fida dtg uma ika okeh? janji tau.. kwn smpai bila2. syg ika sgt. muahh. miss u so much. ika dah mcm adik fida dah. :( sgt sedeyh ketika menulis entry ini) minta maaf.

No comments: