Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 6, 2011

.awak.

assalamualaikum. ni entry luahan hati sikit ye. jiwang sket. mintak mahap la yerh.. :)


harap2 sume buat x nampak jelah ye.. :D


erm.. awk.. walaupon kite dah x de ape2 sekarang.. xdelah sekarang sgt.. dah 3 tahun kite x de pape. tp.. ape pon jd kite still kwn kan? smpai sekarang kite x pernah x jmpe walopun kdg2 jmpe lepas beberapa bulan.. org tetap appreciate .. :)




awk.. walaupon kite sempat berhubungan selama 2 tahun sebagai pasangan kekasih.. saya sgt hargai semua kenangan kita. smpai sekarang saya tak lupa kat awk. segala kenangan tu saya akan simpan buat slamanya awk.. al maklumlah.. awk first love saya. wuhuu.. ( sengal sket. sabar2. :P) ades. bab2 camni sensitip cik pida ye.



ades.. tp awk. saya sedih sikit. sbb segala kenangan kita dah hilang .. semenjak virus2 jahat menggangu laptop saya. gambar kenangan saya dan awk telah lenyap.. tp nasiblah hp saya yg cikai dahulu kala masih ada 1 keping gambar kenangan kita yg saya dah edit dibuat wallpaper.(fuhh,, keanak2 an.. ) haha. jd gmba tu je kenangan kita yg tinggal..



awk... saya sayang awk sgt2 .. wa!!! haha.. pape pon jd. walaupon awk dah ade pasangan baru or org baru dalam hati awk.. saya tetap akan sayang awk dan akan setia kat awk.. fuh.. x kesahlah berapa lama pon.. sebab .. yg pasti.. saya tetap tunggu awk walaupon dah lebih 3 tahun kita berpisah. :( sob3.. kalaulah kita masih bersama.. sekarang dah dkat 5 tahun hubungan kita.. tp awak.. xpe.. saya dah cakap dgn hati saya.. xkesah lah awk x syg saya lg dah ke. saya tetap akan sayang awk. sampai bila2. dan saya akan tetap kawan dengan awk.. walaupon awk dah berkahwin. tu pon kalau awk nak lah kan..



tp awk..thanks sbb awk masih nak kawan dgn saya lg. terima kasih banyak2. awk dah banyak bagi saya kenangan. dan Insyaallah. saya akan simpan awk dlm hati saya selama lamanya. setakat ni.. saya belum lg gantikan awk dgn org lain.. pffffttt... dah la tu pida. ko ni mrapu lebih nie. dah2.











p/s: mintak maaf ye rakan blogger. saya di dalam mood sedih apabila mendengar lagu manis ini dan dlm keadaan kehujanan.. jadi teringat kisah silam. mintak mahap ye. :) sekadar luahan hati.. :(

No comments:

.awak.

assalamualaikum. ni entry luahan hati sikit ye. jiwang sket. mintak mahap la yerh.. :)


harap2 sume buat x nampak jelah ye.. :D


erm.. awk.. walaupon kite dah x de ape2 sekarang.. xdelah sekarang sgt.. dah 3 tahun kite x de pape. tp.. ape pon jd kite still kwn kan? smpai sekarang kite x pernah x jmpe walopun kdg2 jmpe lepas beberapa bulan.. org tetap appreciate .. :)




awk.. walaupon kite sempat berhubungan selama 2 tahun sebagai pasangan kekasih.. saya sgt hargai semua kenangan kita. smpai sekarang saya tak lupa kat awk. segala kenangan tu saya akan simpan buat slamanya awk.. al maklumlah.. awk first love saya. wuhuu.. ( sengal sket. sabar2. :P) ades. bab2 camni sensitip cik pida ye.



ades.. tp awk. saya sedih sikit. sbb segala kenangan kita dah hilang .. semenjak virus2 jahat menggangu laptop saya. gambar kenangan saya dan awk telah lenyap.. tp nasiblah hp saya yg cikai dahulu kala masih ada 1 keping gambar kenangan kita yg saya dah edit dibuat wallpaper.(fuhh,, keanak2 an.. ) haha. jd gmba tu je kenangan kita yg tinggal..



awk... saya sayang awk sgt2 .. wa!!! haha.. pape pon jd. walaupon awk dah ade pasangan baru or org baru dalam hati awk.. saya tetap akan sayang awk dan akan setia kat awk.. fuh.. x kesahlah berapa lama pon.. sebab .. yg pasti.. saya tetap tunggu awk walaupon dah lebih 3 tahun kita berpisah. :( sob3.. kalaulah kita masih bersama.. sekarang dah dkat 5 tahun hubungan kita.. tp awak.. xpe.. saya dah cakap dgn hati saya.. xkesah lah awk x syg saya lg dah ke. saya tetap akan sayang awk. sampai bila2. dan saya akan tetap kawan dengan awk.. walaupon awk dah berkahwin. tu pon kalau awk nak lah kan..



tp awk..thanks sbb awk masih nak kawan dgn saya lg. terima kasih banyak2. awk dah banyak bagi saya kenangan. dan Insyaallah. saya akan simpan awk dlm hati saya selama lamanya. setakat ni.. saya belum lg gantikan awk dgn org lain.. pffffttt... dah la tu pida. ko ni mrapu lebih nie. dah2.











p/s: mintak maaf ye rakan blogger. saya di dalam mood sedih apabila mendengar lagu manis ini dan dlm keadaan kehujanan.. jadi teringat kisah silam. mintak mahap ye. :) sekadar luahan hati.. :(

No comments: