Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

.owh header.

assalamualaikum..


sorry. header yg sgt teruk. huish. camne la dorg boleh hebat mereka header masing2. wawawa! :( sobs2.


okeh. entry ni sbb dah putus ase dgn usaha untuk buat header.. wa!! loser betul. ish.


anyway. bantulah saye. haha. :D mne la tau kan. ade yg bermurah hati nak buatkan header ntok fida ke kan. wahh alangkah gembiranya.. terasa dunia bagai fida yg punya. kih3. perasaan~ cis.


erm. jeles tau fida tgk blog2 org lain . cantik2 belaka. kan bagus kalau ade orang sudi nak ajar fida bende2 tu semua. nescaya fida akan dpt jugak header2 yg setanding dgn korang2 tau. *tapi sape nak aja? ceit. suda la.


sob2. dah la. fida tgh kat ofis ni. bosan sket x dok keje. so N3 ni saje2 je ntok menyatakan hasrat hati. fuhh~


k lah. assalamualaikum.


tata sume. *wink2.

2 comments:

~Airieda~ said...

Ok laa tuu menjadi gak header fida...compare ngan Airieda yg x de header...huhuhuhu...dulu rajin try n error kat adobe skang cam no idea plak...

hehehe anyway salam perkenalan...

shafida said...

eh.. thanks kak.. fida x reti lah bende2 ni sume.. ades..

ha.. akak ade la jugak reti adobe2 tuh. fida ni. gune bende basic je. segan nak gtaw. haha.
thanks kak.
slamat berkenalan. :D

.owh header.

assalamualaikum..


sorry. header yg sgt teruk. huish. camne la dorg boleh hebat mereka header masing2. wawawa! :( sobs2.


okeh. entry ni sbb dah putus ase dgn usaha untuk buat header.. wa!! loser betul. ish.


anyway. bantulah saye. haha. :D mne la tau kan. ade yg bermurah hati nak buatkan header ntok fida ke kan. wahh alangkah gembiranya.. terasa dunia bagai fida yg punya. kih3. perasaan~ cis.


erm. jeles tau fida tgk blog2 org lain . cantik2 belaka. kan bagus kalau ade orang sudi nak ajar fida bende2 tu semua. nescaya fida akan dpt jugak header2 yg setanding dgn korang2 tau. *tapi sape nak aja? ceit. suda la.


sob2. dah la. fida tgh kat ofis ni. bosan sket x dok keje. so N3 ni saje2 je ntok menyatakan hasrat hati. fuhh~


k lah. assalamualaikum.


tata sume. *wink2.

2 comments:

~Airieda~ said...

Ok laa tuu menjadi gak header fida...compare ngan Airieda yg x de header...huhuhuhu...dulu rajin try n error kat adobe skang cam no idea plak...

hehehe anyway salam perkenalan...

shafida said...

eh.. thanks kak.. fida x reti lah bende2 ni sume.. ades..

ha.. akak ade la jugak reti adobe2 tuh. fida ni. gune bende basic je. segan nak gtaw. haha.
thanks kak.
slamat berkenalan. :D