Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

entry gedik2

assalamualaikum buat semua readers.. (eceh prasan2 ade jela kan). haha

anyway sje je buat entry bengong2 ni. sbb member kat ofis Mc harini. bosan la sket. sbb member gelak2 MC kan. klo x mesti bz gelak je memanjang. haha. okeh. arini dok kat tmpat member yg bru pindah ni sbb meja ktorg yg lme tu dah kne amik ntok dihantar ke kemaman ye.. jaoh kan meja tu travel?


huish.. bile taip pasal kemaman. rindu pulak kat kwn2 yg ade kat area kuantan tuh. sbb ade yg asalnye dri kemaman ye. terutamanya ika lah.. hehe .. rindu beb! nk peluk2 u sgt.. kah3. anyway. ckp pasal kemaman lg. teringat kat otak2 n sata. huish. ni kecur air lioq pagi2 nieyh... aisehmen.. :) haha.


last skali. rindu kat Mr.A hahaha. double meaning tau. haha pada yg tau. silekan tau. pada yg x tau cukup la anada tau 1 je. haha. tp yg xtau lgsg.. sile lah buat2 tau, keh2.


okeh la. terima kasih sbb sudi bce entry mengarut nie. terima kasih daun keladi. lain kali sudi la datang bce lagi. :)

*wink2. kenyit2 mate.

No comments:

entry gedik2

assalamualaikum buat semua readers.. (eceh prasan2 ade jela kan). haha

anyway sje je buat entry bengong2 ni. sbb member kat ofis Mc harini. bosan la sket. sbb member gelak2 MC kan. klo x mesti bz gelak je memanjang. haha. okeh. arini dok kat tmpat member yg bru pindah ni sbb meja ktorg yg lme tu dah kne amik ntok dihantar ke kemaman ye.. jaoh kan meja tu travel?


huish.. bile taip pasal kemaman. rindu pulak kat kwn2 yg ade kat area kuantan tuh. sbb ade yg asalnye dri kemaman ye. terutamanya ika lah.. hehe .. rindu beb! nk peluk2 u sgt.. kah3. anyway. ckp pasal kemaman lg. teringat kat otak2 n sata. huish. ni kecur air lioq pagi2 nieyh... aisehmen.. :) haha.


last skali. rindu kat Mr.A hahaha. double meaning tau. haha pada yg tau. silekan tau. pada yg x tau cukup la anada tau 1 je. haha. tp yg xtau lgsg.. sile lah buat2 tau, keh2.


okeh la. terima kasih sbb sudi bce entry mengarut nie. terima kasih daun keladi. lain kali sudi la datang bce lagi. :)

*wink2. kenyit2 mate.

No comments: