Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 24, 2010

minggu yg bz...

erm.. pejam celik pejam celik.. dah sminggu perkara tu berlaku dan berlalu...~

erm.. xsangke aku mampu buat camtu.. dan pejam celik..pejam celik.. rupe2 nye aku dah smakin kerap sakit kepala.. boleh jd dri kadang2 trus jadi hari2.. kenape ye?? tu persoalan aku hari2.. aku bkn x nak check..cume takot.. yg org2 lain plak slalu cakap.. "pgi la check.. men la tau klo ade ppape blh kesan dri awal.." erm.. tu yg aku takot.. hurm.. aku xnak ade pape jd kat aku.. aku takot...~

aku x de org lain slain dri family aku n kawan2.. org yg aku syg tu dah pergi tinggalkan aku.. aku jd makin lemah bile camtu~ :(

xpe.. t aku pgi check jugak k? tp nanti~

2 comments:

miaa said...

be strong...u can do it...
k...

shafida said...

thanks mia.. i will. :)

minggu yg bz...

erm.. pejam celik pejam celik.. dah sminggu perkara tu berlaku dan berlalu...~

erm.. xsangke aku mampu buat camtu.. dan pejam celik..pejam celik.. rupe2 nye aku dah smakin kerap sakit kepala.. boleh jd dri kadang2 trus jadi hari2.. kenape ye?? tu persoalan aku hari2.. aku bkn x nak check..cume takot.. yg org2 lain plak slalu cakap.. "pgi la check.. men la tau klo ade ppape blh kesan dri awal.." erm.. tu yg aku takot.. hurm.. aku xnak ade pape jd kat aku.. aku takot...~

aku x de org lain slain dri family aku n kawan2.. org yg aku syg tu dah pergi tinggalkan aku.. aku jd makin lemah bile camtu~ :(

xpe.. t aku pgi check jugak k? tp nanti~

2 comments:

miaa said...

be strong...u can do it...
k...

shafida said...

thanks mia.. i will. :)