Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 3, 2010

memang.

hurm.. bile di pikir2kan balek.. mmg serius. aku mmg x mampu untuk buat camtu kat dye.

memang aku tak mampu nak lupakan dia.. tinggalkan dye.. and aku memang tak boleh kalau

dye x de. dalam hidop aku. aku rase hari aku kosong kalau x contact dgn dye.

so... aku dah buat lg skali keputusan.. aku takkan tinggalkan dia. :)





p/s: mesti korang pk aku ni ckp x srupe bikin kan? haiyoyo~.. kadang2.. kite pon x phm dgn hati kite sendiri.

7 comments:

miaa said...

huhuhu,,,
yer...
kdg2 kite sendiri xpaham ape kate haty ke..
k...follow da flow k....
slow2....t ok laa tuh...
saya doakan awk dgn mr.A bahagia selamanya....amin...
=))

shafida said...

btol syg.. kdg2 sndri pon x paham. :)
okeh.. thanks syg!
doakan k ntok sye.. sye syg Mr.A sye..
syg sgt.. dkat 5 taon da. :)

miaa said...

huhuhu....same laa ngn sy jugak...kdg2 sy sendri ta paham ngn hati sendri....ta paham ape yg dye nak....hurrrmmm....
insyaallah.....lau ade jodoh awk ngn mr.A awk...xkan kemane...k...dye pegy laa sejauh mane pon....t jumpe laaa balik tu.....dun worryyy....
DIA hanya menguji sejauh mane kesabaran awk....k....daa...tamao sedeyh2 k...
=))

shafida said...

btol2.. kdg2 x phm dgn hati sndri. :)
insyaallah.. slalu2 doakan okeh? syg dye sgt..
insyaallah org yang sentiasa sabar akan dapat rahmatNya dikemudian hari. :)

miaa said...

huhhuhuhu...yes.....
ade hikmah d sebaliknyer.....
k.....sentiasa laa berdoa....
amin~
=))

Anonymous said...

mendoakn yg terbaik utk kamu
ye..
go fida go

shafida said...

thanks mia ..
insyaallah... :)

awk.. terima kasih. :)

memang.

hurm.. bile di pikir2kan balek.. mmg serius. aku mmg x mampu untuk buat camtu kat dye.

memang aku tak mampu nak lupakan dia.. tinggalkan dye.. and aku memang tak boleh kalau

dye x de. dalam hidop aku. aku rase hari aku kosong kalau x contact dgn dye.

so... aku dah buat lg skali keputusan.. aku takkan tinggalkan dia. :)





p/s: mesti korang pk aku ni ckp x srupe bikin kan? haiyoyo~.. kadang2.. kite pon x phm dgn hati kite sendiri.

7 comments:

miaa said...

huhuhu,,,
yer...
kdg2 kite sendiri xpaham ape kate haty ke..
k...follow da flow k....
slow2....t ok laa tuh...
saya doakan awk dgn mr.A bahagia selamanya....amin...
=))

shafida said...

btol syg.. kdg2 sndri pon x paham. :)
okeh.. thanks syg!
doakan k ntok sye.. sye syg Mr.A sye..
syg sgt.. dkat 5 taon da. :)

miaa said...

huhuhu....same laa ngn sy jugak...kdg2 sy sendri ta paham ngn hati sendri....ta paham ape yg dye nak....hurrrmmm....
insyaallah.....lau ade jodoh awk ngn mr.A awk...xkan kemane...k...dye pegy laa sejauh mane pon....t jumpe laaa balik tu.....dun worryyy....
DIA hanya menguji sejauh mane kesabaran awk....k....daa...tamao sedeyh2 k...
=))

shafida said...

btol2.. kdg2 x phm dgn hati sndri. :)
insyaallah.. slalu2 doakan okeh? syg dye sgt..
insyaallah org yang sentiasa sabar akan dapat rahmatNya dikemudian hari. :)

miaa said...

huhhuhuhu...yes.....
ade hikmah d sebaliknyer.....
k.....sentiasa laa berdoa....
amin~
=))

Anonymous said...

mendoakn yg terbaik utk kamu
ye..
go fida go

shafida said...

thanks mia ..
insyaallah... :)

awk.. terima kasih. :)