Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 16, 2010

16 november 2010

harini..

keluar dgn dye.. stelah lme x jmpe dgn dye arini aku kuar dgn dye..
smpai port pkol 10.. then trus grak pgi klang parade.. smpai2 je..berjalan2 gi watson's.. bli brg sket.. then trus pgi men bowling.. men 2 games..tp dye sonok sgt nak main then dye main lg 1 game..(dye sorang je) . sonok tgk dye happy.. :)

then ktorang da abes men sume tu..ktorg gi mkn.. nasi ayam thai sos..(aku) n mango juice.. n nasi ayam black pepper (dye) n air apetah.. dye bli sendiri..haha.. pas je mkn.. ktorg gi karaoke.. kat bintang ape tah.. lupe jugak..(byk mkn semut nieyh) hahaha... karok 12 lagu.. harini ktorg byk nyanyi lagu rock! haha..yeyehhhH! sonok jugak tgk dye happy time nyanyi2.. dye siap joget2 lg. n dye little bit frust sbb lagu aku dan dirimu -bunge n ari lasso x de.. so x dpt nak duet dgn dye.. sob3..

after that..ktorg berjalan2 n ktorg pon grak balik cheras.. dye hantar balik uma..dye kate sian nek ktm.. :P so dye send la smpai dpn uma.. sblum balik uma ktorg singgah kat cheras leisure mall.. jln2 beli2 brg sket.. then balik..dye tersangatlah mengantok..then aku teman dye tido dlm kete jap.. smentare dye tido.. aku pon dok belek2 la keadaan kete dye..terjumpe lah itu dan ini.. n dye pon bgn.. n ktorang berbincang.. then dye hantar aku balik ..dye tunggu smpai aku dah masok uma. . hurm.. anyway ni 1st time dye hantar aku balik smpai uma.. slalunye nek ktm je. :P
hahah.. tp aku rase sonok sgt harini dpt jmpe dye.. ntah la kenape.. bile pk blek perkare yg we'll bincang td.. mmg ade yg bile difikirkan akan jd sebak tbe2.. fuhhh! dah2..
anyway dye msg td.. b dah sampai uma.. :) alhamdulillah.. for the 1st time dye drive dtg cheras .. n for the 1st time dye patah balik n dye x sesat..alhamdulillah syg.. :)






p/s: Ya Allah... jika dia jodohku.. ko tetapkan lah hati kami.. berikan kekuatan kepada kami.. dan KAU lindungilah kami daripada segala laranganMu .. Amin..

p/s2: b.. same2lah kita berusaha untuk kekalkan hati dan perasaan kita .. smoga hubungan kita diberkati oleh Nya.. Insyaallah.. :)

5 comments:

miaa said...

sabar yer fida...
:)
ade jodoh xkemane.....
just berdoa......

g4dyz.h34rt said...

insyallah ;))
pray fer de hapiness..
love as we cud like today is our last day to love or be loved ;))

shafida said...

mia: thanks mia..

b: btol tu b..

b.. nk tnye..cmne ek kite nak tau yg kite nye post ade org komen ke x?

Anonymous said...

It depends how you manage the comment setting.
The incoming comments should be filtered and approved by you as the author.

At your dashboard, go to the setting, then click the comments. Choose ALWAYS for the comment moderation. You will enable to approve the comments.

You may also receive emails for the notifications of all received comments by write up your email address at comment notification email.

Thank you.

shafida said...

hey.. ok..thanks.. :)

16 november 2010

harini..

keluar dgn dye.. stelah lme x jmpe dgn dye arini aku kuar dgn dye..
smpai port pkol 10.. then trus grak pgi klang parade.. smpai2 je..berjalan2 gi watson's.. bli brg sket.. then trus pgi men bowling.. men 2 games..tp dye sonok sgt nak main then dye main lg 1 game..(dye sorang je) . sonok tgk dye happy.. :)

then ktorang da abes men sume tu..ktorg gi mkn.. nasi ayam thai sos..(aku) n mango juice.. n nasi ayam black pepper (dye) n air apetah.. dye bli sendiri..haha.. pas je mkn.. ktorg gi karaoke.. kat bintang ape tah.. lupe jugak..(byk mkn semut nieyh) hahaha... karok 12 lagu.. harini ktorg byk nyanyi lagu rock! haha..yeyehhhH! sonok jugak tgk dye happy time nyanyi2.. dye siap joget2 lg. n dye little bit frust sbb lagu aku dan dirimu -bunge n ari lasso x de.. so x dpt nak duet dgn dye.. sob3..

after that..ktorg berjalan2 n ktorg pon grak balik cheras.. dye hantar balik uma..dye kate sian nek ktm.. :P so dye send la smpai dpn uma.. sblum balik uma ktorg singgah kat cheras leisure mall.. jln2 beli2 brg sket.. then balik..dye tersangatlah mengantok..then aku teman dye tido dlm kete jap.. smentare dye tido.. aku pon dok belek2 la keadaan kete dye..terjumpe lah itu dan ini.. n dye pon bgn.. n ktorang berbincang.. then dye hantar aku balik ..dye tunggu smpai aku dah masok uma. . hurm.. anyway ni 1st time dye hantar aku balik smpai uma.. slalunye nek ktm je. :P
hahah.. tp aku rase sonok sgt harini dpt jmpe dye.. ntah la kenape.. bile pk blek perkare yg we'll bincang td.. mmg ade yg bile difikirkan akan jd sebak tbe2.. fuhhh! dah2..
anyway dye msg td.. b dah sampai uma.. :) alhamdulillah.. for the 1st time dye drive dtg cheras .. n for the 1st time dye patah balik n dye x sesat..alhamdulillah syg.. :)






p/s: Ya Allah... jika dia jodohku.. ko tetapkan lah hati kami.. berikan kekuatan kepada kami.. dan KAU lindungilah kami daripada segala laranganMu .. Amin..

p/s2: b.. same2lah kita berusaha untuk kekalkan hati dan perasaan kita .. smoga hubungan kita diberkati oleh Nya.. Insyaallah.. :)

5 comments:

miaa said...

sabar yer fida...
:)
ade jodoh xkemane.....
just berdoa......

g4dyz.h34rt said...

insyallah ;))
pray fer de hapiness..
love as we cud like today is our last day to love or be loved ;))

shafida said...

mia: thanks mia..

b: btol tu b..

b.. nk tnye..cmne ek kite nak tau yg kite nye post ade org komen ke x?

Anonymous said...

It depends how you manage the comment setting.
The incoming comments should be filtered and approved by you as the author.

At your dashboard, go to the setting, then click the comments. Choose ALWAYS for the comment moderation. You will enable to approve the comments.

You may also receive emails for the notifications of all received comments by write up your email address at comment notification email.

Thank you.

shafida said...

hey.. ok..thanks.. :)