Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 30, 2010

menangis dlm mimpi.. menangis dlm realiti..

cite bermula..

td lepas je sahur aku pon tido sambil dgr lagu dri hp.. dadali-saat ku mencintaimu(klo x slhla)..
sambil dgr.. sambil baring n tertido.. then termimpi pulak...

mimpi~
dlm mimpi tuh ramai yg ade.. semua budak rumah aku.. mak aku.. arip.. n so on.. x ingat dah.. yg ni je yg ingat.. then.. dlm mimpi tuh..still berkumandang lagu dadali tuh.. lagu tuh sedih sgt.. lagu tu pasal dye rindukan awek dye.. n nak gurl tuh semula dgn dye.. n lagu tu mcm tertanye2 kenapa gurl tuh pergi tinggalkan dye.. erm..

then berbalik kepada mimpi aku.. aku suke dgr lagu tu dlm mimpi tuh.. then.. 1 arini telinga aku berdesing kuat gile.. then tbe2 aku jd pekak.. semua org gelakkn aku.. erm.. tension aku.. then.. aku dgn arip rapat dlm mimpi tuh.. mcm keadaan yg biase.. tp.. tbe2 lepas aku jd pekak.. dye tinggalkan aku.. dye pgi kat gurl laen.. sedeyhnye.. dlm mimpi tuh .. aku nangis sgt2.. mengalir2 airmata aku.. teresak2.. tbe2.. aku terdengar lg lagu dadali tu.. berkumandang...

then.. aku tersedar dari mimpi.. aku sedar.. aku tgh menangis.. n tgh teresak2.. erm.. aku rase dah lme aku nangis.. sbb bantal aku basah dgn airmata..(nk kate airliur basi x mungkin la kan...) then.. aku still dgr lagu dadali-saatku mencintaimu tuh kat telinga aku.. dri corong headphone aku.. erm.. lagu tuh memberi impak yg besar..

aritu aku pasang lagu ni dlm kete arip.. aku pasang je... then aku terlebeyh feeling lak.. aku nangis.. erm.. bodo tol. wat segan je. (tp seb bek la arip x pasan) kah3..
dye tuh mmg slalu x pasan aku... huish! so.. moral of the story is.. nak tido jgn dgr lagu sedih2.. yg blh mengganggu waktu tidur yg lena.. erm.. n aku terpikir.. mmg mimpi mainan tidur.. tp.. x mustahil kan mimpi tu jd?? erm.. aku takot ko tinggalkan aku.. sori. :(

hope so x.. n aku nk kau jd laki aku.. :"> klo btol jdoh aku dgn kau.. aku harap satu hari nanti kite akan besame. insyaallah.. syg kau. :*

No comments:

menangis dlm mimpi.. menangis dlm realiti..

cite bermula..

td lepas je sahur aku pon tido sambil dgr lagu dri hp.. dadali-saat ku mencintaimu(klo x slhla)..
sambil dgr.. sambil baring n tertido.. then termimpi pulak...

mimpi~
dlm mimpi tuh ramai yg ade.. semua budak rumah aku.. mak aku.. arip.. n so on.. x ingat dah.. yg ni je yg ingat.. then.. dlm mimpi tuh..still berkumandang lagu dadali tuh.. lagu tuh sedih sgt.. lagu tu pasal dye rindukan awek dye.. n nak gurl tuh semula dgn dye.. n lagu tu mcm tertanye2 kenapa gurl tuh pergi tinggalkan dye.. erm..

then berbalik kepada mimpi aku.. aku suke dgr lagu tu dlm mimpi tuh.. then.. 1 arini telinga aku berdesing kuat gile.. then tbe2 aku jd pekak.. semua org gelakkn aku.. erm.. tension aku.. then.. aku dgn arip rapat dlm mimpi tuh.. mcm keadaan yg biase.. tp.. tbe2 lepas aku jd pekak.. dye tinggalkan aku.. dye pgi kat gurl laen.. sedeyhnye.. dlm mimpi tuh .. aku nangis sgt2.. mengalir2 airmata aku.. teresak2.. tbe2.. aku terdengar lg lagu dadali tu.. berkumandang...

then.. aku tersedar dari mimpi.. aku sedar.. aku tgh menangis.. n tgh teresak2.. erm.. aku rase dah lme aku nangis.. sbb bantal aku basah dgn airmata..(nk kate airliur basi x mungkin la kan...) then.. aku still dgr lagu dadali-saatku mencintaimu tuh kat telinga aku.. dri corong headphone aku.. erm.. lagu tuh memberi impak yg besar..

aritu aku pasang lagu ni dlm kete arip.. aku pasang je... then aku terlebeyh feeling lak.. aku nangis.. erm.. bodo tol. wat segan je. (tp seb bek la arip x pasan) kah3..
dye tuh mmg slalu x pasan aku... huish! so.. moral of the story is.. nak tido jgn dgr lagu sedih2.. yg blh mengganggu waktu tidur yg lena.. erm.. n aku terpikir.. mmg mimpi mainan tidur.. tp.. x mustahil kan mimpi tu jd?? erm.. aku takot ko tinggalkan aku.. sori. :(

hope so x.. n aku nk kau jd laki aku.. :"> klo btol jdoh aku dgn kau.. aku harap satu hari nanti kite akan besame. insyaallah.. syg kau. :*

No comments: