Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 11, 2010

Diet time.. Dr.Atkins... :P

aduh.. soalan sensitif adelah soalan pasal berat.. tuh bg aku la kan~ haha~
walaupon berat aku x naek.. x turun.. tp tuh yg buat aku bertekad ntok diet nieyh~
ades.. (biasenye org akan kate.. ala.. kejap je tu) haha.. tp kalai ni aku nak serius!
mlampau dah aku rase.. hehe.. :D berat aku mmg maintain je dr aritu.. huhu.. tp aku nk kurangkan nak turunkan x nak la bia berat tuh stabil je kat situh.. isk3.. skarang aku bru mula.. :)
jadi aku harap bleh la berat aku turun. risau! bru mule sehari je.. haha.. lalalala~ aku akan trus gigih berusaha.. haha..
:) diet Dr.Atkins.
so.. mintak2 diet kali ni berjaye.. :)
test 2 minggu dlu ntok tgk blh ke x.. :D
wish me luck eh kwn2.. :D
p/s: doakan aku keh?? aku perlukan sokongan ko n kwn2.. :)

No comments:

Diet time.. Dr.Atkins... :P

aduh.. soalan sensitif adelah soalan pasal berat.. tuh bg aku la kan~ haha~
walaupon berat aku x naek.. x turun.. tp tuh yg buat aku bertekad ntok diet nieyh~
ades.. (biasenye org akan kate.. ala.. kejap je tu) haha.. tp kalai ni aku nak serius!
mlampau dah aku rase.. hehe.. :D berat aku mmg maintain je dr aritu.. huhu.. tp aku nk kurangkan nak turunkan x nak la bia berat tuh stabil je kat situh.. isk3.. skarang aku bru mula.. :)
jadi aku harap bleh la berat aku turun. risau! bru mule sehari je.. haha.. lalalala~ aku akan trus gigih berusaha.. haha..
:) diet Dr.Atkins.
so.. mintak2 diet kali ni berjaye.. :)
test 2 minggu dlu ntok tgk blh ke x.. :D
wish me luck eh kwn2.. :D
p/s: doakan aku keh?? aku perlukan sokongan ko n kwn2.. :)

No comments: