Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 6, 2010

new post.

salam..
wah lme gile x post kat sni.. smenjak bermulanye semester baru.. a.k.a semester 4.. dah lme x update blog nieyh.. lgipon 2 bulan broadband xdpt gune..(kne potong) haha.. sbb x byr bil.. x kesah la kan.. janji dah boleh pakai balek dah.. hahaha.. :)

so.. ntok semester 4 nie.. aku kne turun ke kelas B.. actually... pada hari pertama kelas bermula.. aku telah menitis kan airmata ku.. waduh3.. poyos sungguh.. biase la.. pertukaran kelas kan..rase cam laen.. cam semua x kenal.. seb baek ade kak syikin.. haha.. kalo x.. aku jd pendiam la sepanjang semester 4 nieyh..

hurm.. skarang nie dah masok ari ketige dah ntok semester nie.. tp.. aku rse sungguh penat dan letih.. jadual x brape nak penuh sgt.. tp.. 3 ari aku akan balek lmbt a.k.a balek mlm.. iaitu untuk isnin n slase.. pada pkol 8.30 mlm.. n ntok ari rabu.. 7.30 malam.. mmg penat gile.. lgpon.. sem nie ade event.. so cam pening2 lalat sket r.. susah hati gak aku ntok sem nie..walaupon final hanye ade 3 paper je.. haiyoyo~ makin susah dan susah lg.. penat3.. bru 3 ari aku dah rase penat n xlarat gile.. belum lagi seminggu.. huhuhu~ tension sungguh.. tp azam aku untuk taon nie adelah ntok berjaye dlm semua subject yg aku amek termasok la paper repeat.. mathematic.. haha.. insyaallah.. aku nak naek kan pointer aku lagi.. semoga berjaya lah ye!! :) good luck!!! peace!

2 comments:

fatin said...

pida!!poyo nye ngs!!!ape ni da beso2 da tu..erm..so skg da ok lom??hahahaha..

shafida said...

hahaha! siot la.. haha..
dah ok dah skarang nie.. ish3..
semakin best.. lgi best dri kelas A dlu~

new post.

salam..
wah lme gile x post kat sni.. smenjak bermulanye semester baru.. a.k.a semester 4.. dah lme x update blog nieyh.. lgipon 2 bulan broadband xdpt gune..(kne potong) haha.. sbb x byr bil.. x kesah la kan.. janji dah boleh pakai balek dah.. hahaha.. :)

so.. ntok semester 4 nie.. aku kne turun ke kelas B.. actually... pada hari pertama kelas bermula.. aku telah menitis kan airmata ku.. waduh3.. poyos sungguh.. biase la.. pertukaran kelas kan..rase cam laen.. cam semua x kenal.. seb baek ade kak syikin.. haha.. kalo x.. aku jd pendiam la sepanjang semester 4 nieyh..

hurm.. skarang nie dah masok ari ketige dah ntok semester nie.. tp.. aku rse sungguh penat dan letih.. jadual x brape nak penuh sgt.. tp.. 3 ari aku akan balek lmbt a.k.a balek mlm.. iaitu untuk isnin n slase.. pada pkol 8.30 mlm.. n ntok ari rabu.. 7.30 malam.. mmg penat gile.. lgpon.. sem nie ade event.. so cam pening2 lalat sket r.. susah hati gak aku ntok sem nie..walaupon final hanye ade 3 paper je.. haiyoyo~ makin susah dan susah lg.. penat3.. bru 3 ari aku dah rase penat n xlarat gile.. belum lagi seminggu.. huhuhu~ tension sungguh.. tp azam aku untuk taon nie adelah ntok berjaye dlm semua subject yg aku amek termasok la paper repeat.. mathematic.. haha.. insyaallah.. aku nak naek kan pointer aku lagi.. semoga berjaya lah ye!! :) good luck!!! peace!

2 comments:

fatin said...

pida!!poyo nye ngs!!!ape ni da beso2 da tu..erm..so skg da ok lom??hahahaha..

shafida said...

hahaha! siot la.. haha..
dah ok dah skarang nie.. ish3..
semakin best.. lgi best dri kelas A dlu~