Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 18, 2009

baru.

aku bru je tambah lagu dlm blog nieyh.. aku suke gile lagu nie.. but bukan yg saleem ni nyanyi.. aku lagi suke kumpulan asal yg nyanyi iaitu kumpulan caramel.. but aku dah carik2 tp xde plak yg caramel nyanyi~ so oleh kerana aku suke gile lagu nie.. jd aku letak jugak~

sukeati la!

:)

saleem: tinggal kenangan.. aku tujukan kat semua.. terutamanya.. dia.. ):

baru.

aku bru je tambah lagu dlm blog nieyh.. aku suke gile lagu nie.. but bukan yg saleem ni nyanyi.. aku lagi suke kumpulan asal yg nyanyi iaitu kumpulan caramel.. but aku dah carik2 tp xde plak yg caramel nyanyi~ so oleh kerana aku suke gile lagu nie.. jd aku letak jugak~

sukeati la!

:)

saleem: tinggal kenangan.. aku tujukan kat semua.. terutamanya.. dia.. ):