Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 3, 2009

.aku.

aku a.k.a shafilda bte baharuddin..
aku.. aku dah brubah skarang..
aku.. aku ni bukan la periang cam dlu2..
aku,.. aku dah jd seorang yg garang, ganas, pemarah, dah x sehappy dan serileks dlu..
aku.. aku ni bukan pompuan yg baek..
aku.. aku dah ganas.. bahase dah kasar.. dlu aku x cmnie..
semuanya pasal aku..
sekarang aku dah berubah..
sekarang aku dah x selembut dlu..
aku dah laen.. aku dah x jd aku semenjak dye ubah aku dlu..

aku rindu aku yg dlu..
aku... sedeyh..
sekarang.. segala kedukaan dan kesedihan aku.. aku dah x leh share dgn sape2..
smakin hari... smakin hati aku memberontak.. smakin menggila..
semakin hari semakin aku nak jd gile..
ape rse jd gile?? senang x idop??
erm.. aku sekarang dah surrender.. tunggu mse yg tbe..
insyaallah.. aku mampu lalui semuanya..
aku akan cube..

aku nk diri aku yg dlu.. periang. penuh dgn gelak ketawa.. xde rse iri hati dan dendam.. xde hati yg memberontak.. x de sikap pemarah yg mlampau.. xde rase bosan.. kurang kesedihan dlm hidup aku... tu semua dlu.. sekarang .. aku nak muhasabah diri balek.. mencari diri yg hilang..
doakan kesejahteraan dan keselamatan aku mencari diri aku yg sebenar..
terima kasih Allah.. sedarkan aku.. yg semakin lalai dan semakin lupe ..
aku akan cuba mencari sesuatu yg hilang dalam hidupku..
insyaallah..

"apabila mencari teman.. carilah lah yang sayang kan kite seadanya daripada kite yg menyayangi nya"
ini kerana.. jika dia sygkan kite.. walaupon kite x syg dye.. kite masih boleh cube untuk menyayanginya.. manakala.. jika kita yg menyayanginya.. belum tntu ia akan terbalas dan belum tentu dye akan menyayangi kita seperti kita menyayanginya..

insyaallah..
salam...

No comments:

.aku.

aku a.k.a shafilda bte baharuddin..
aku.. aku dah brubah skarang..
aku.. aku ni bukan la periang cam dlu2..
aku,.. aku dah jd seorang yg garang, ganas, pemarah, dah x sehappy dan serileks dlu..
aku.. aku ni bukan pompuan yg baek..
aku.. aku dah ganas.. bahase dah kasar.. dlu aku x cmnie..
semuanya pasal aku..
sekarang aku dah berubah..
sekarang aku dah x selembut dlu..
aku dah laen.. aku dah x jd aku semenjak dye ubah aku dlu..

aku rindu aku yg dlu..
aku... sedeyh..
sekarang.. segala kedukaan dan kesedihan aku.. aku dah x leh share dgn sape2..
smakin hari... smakin hati aku memberontak.. smakin menggila..
semakin hari semakin aku nak jd gile..
ape rse jd gile?? senang x idop??
erm.. aku sekarang dah surrender.. tunggu mse yg tbe..
insyaallah.. aku mampu lalui semuanya..
aku akan cube..

aku nk diri aku yg dlu.. periang. penuh dgn gelak ketawa.. xde rse iri hati dan dendam.. xde hati yg memberontak.. x de sikap pemarah yg mlampau.. xde rase bosan.. kurang kesedihan dlm hidup aku... tu semua dlu.. sekarang .. aku nak muhasabah diri balek.. mencari diri yg hilang..
doakan kesejahteraan dan keselamatan aku mencari diri aku yg sebenar..
terima kasih Allah.. sedarkan aku.. yg semakin lalai dan semakin lupe ..
aku akan cuba mencari sesuatu yg hilang dalam hidupku..
insyaallah..

"apabila mencari teman.. carilah lah yang sayang kan kite seadanya daripada kite yg menyayangi nya"
ini kerana.. jika dia sygkan kite.. walaupon kite x syg dye.. kite masih boleh cube untuk menyayanginya.. manakala.. jika kita yg menyayanginya.. belum tntu ia akan terbalas dan belum tentu dye akan menyayangi kita seperti kita menyayanginya..

insyaallah..
salam...

No comments: