Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 23, 2009

.t.a.r.i.k.a.n.

haiyoyo~
arini nak ckp pasal tarikan..
bukan tarikan ape pon..
cume nak share.. nak tnye..
cmnie.. kebyakan member2 aku kate.. if dorg pandang aku.. pertame skali dorg mesti prasan mate aku dlu.. haha.. kire tarikan aku adelah mata..
serius.. aku tgk mate aku biase je. hehe.. tp.kalo nk ikotkan pon kan.. benda yg paling aku ske kat dri aku adelah mate.. xtau sbb ape.. aku ske tgk mate aku sbb mate aku bulat(kot) haha.. ske sgt tgk..besar brgkali~ kah2.. prasan2..

pastu.. nk tau jela kan..ye ke mate aku ni adelah sbagai tarikan bg dirii aku?
huhu~~ ntah la.. sje je.. ades.. haha.. tbe2 tepk.. aritu buat kuiz kat fb pon dye kate daya penarik bg diri aku adelah mate.. keh3.. my beloved kazen pon kate dye ske tgk mate i..
haha.. yg pasti.. aku ske tgk mate aku bile aku dimake up kan..
:D
haha.. prasan2.. xpe la.

p/s: dr mata trun ke hati.. kah3..
ade sidikit rangkap lagu..
mata menawan mata menggoda mata lah puncanya~
hahaha..
lgu sape tah..
kalo slh..anggap je la btol keh
:)

No comments:

.t.a.r.i.k.a.n.

haiyoyo~
arini nak ckp pasal tarikan..
bukan tarikan ape pon..
cume nak share.. nak tnye..
cmnie.. kebyakan member2 aku kate.. if dorg pandang aku.. pertame skali dorg mesti prasan mate aku dlu.. haha.. kire tarikan aku adelah mata..
serius.. aku tgk mate aku biase je. hehe.. tp.kalo nk ikotkan pon kan.. benda yg paling aku ske kat dri aku adelah mate.. xtau sbb ape.. aku ske tgk mate aku sbb mate aku bulat(kot) haha.. ske sgt tgk..besar brgkali~ kah2.. prasan2..

pastu.. nk tau jela kan..ye ke mate aku ni adelah sbagai tarikan bg dirii aku?
huhu~~ ntah la.. sje je.. ades.. haha.. tbe2 tepk.. aritu buat kuiz kat fb pon dye kate daya penarik bg diri aku adelah mate.. keh3.. my beloved kazen pon kate dye ske tgk mate i..
haha.. yg pasti.. aku ske tgk mate aku bile aku dimake up kan..
:D
haha.. prasan2.. xpe la.

p/s: dr mata trun ke hati.. kah3..
ade sidikit rangkap lagu..
mata menawan mata menggoda mata lah puncanya~
hahaha..
lgu sape tah..
kalo slh..anggap je la btol keh
:)

No comments: