Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 18, 2009

"lalala~" "keh3" n "haha"..

"lalala~" tau x kenape aq ske taip "lalala~" nie..?
sbb "lalala~" tuh mcm menunjukkan yang kite sedang bosan dan cam hepi pon ade.. hehe..
ntah la.. kenape eh suke sgt taip "lalala~" tuh.. pelik kan?? ntah la.. dr dulu lg ske taip "lalala~" tuh .. best kot.. keh2.. pastu yg slalu sgt digunakan sekarang ini adalah "keh3" dengan "haha".. mcm tgh hepi.. maybe.. tp kebanyakan yg ditaip adelah 3 word tersebut "lalala~", "haha" dan "keh3"..
dunno why.. haha..(taip ni lg) hehe.. pelik3. nak kate hepi sgt.. x pon.. kdg2 xtau nak tulis ape pon mmg taip tu gak.. hehe.. npe tah.. bia la.. aq sendri pon x tau npe aq taip camtuh.. plik2 je..

p/s: semakin lame aq tgk blog nie.. semakin merapu aku nak tulis.. salah 1 contoh post yg ni la.. haha.. :) buhsang la..

No comments:

"lalala~" "keh3" n "haha"..

"lalala~" tau x kenape aq ske taip "lalala~" nie..?
sbb "lalala~" tuh mcm menunjukkan yang kite sedang bosan dan cam hepi pon ade.. hehe..
ntah la.. kenape eh suke sgt taip "lalala~" tuh.. pelik kan?? ntah la.. dr dulu lg ske taip "lalala~" tuh .. best kot.. keh2.. pastu yg slalu sgt digunakan sekarang ini adalah "keh3" dengan "haha".. mcm tgh hepi.. maybe.. tp kebanyakan yg ditaip adelah 3 word tersebut "lalala~", "haha" dan "keh3"..
dunno why.. haha..(taip ni lg) hehe.. pelik3. nak kate hepi sgt.. x pon.. kdg2 xtau nak tulis ape pon mmg taip tu gak.. hehe.. npe tah.. bia la.. aq sendri pon x tau npe aq taip camtuh.. plik2 je..

p/s: semakin lame aq tgk blog nie.. semakin merapu aku nak tulis.. salah 1 contoh post yg ni la.. haha.. :) buhsang la..

No comments: