Followers

.cinta kita.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 15, 2009

~permulaan~

mulanya disini... haha.. cam lagu tuh..
ok serius2..
haha.. :D
okeh.. sini nk gtaw.. actually lme dah nk wat blog nieyh.. tp x sempat2.. bz la katekan.. haha
pastu.. bru start buat sbb dengki tgk org len ade blog.. jelesh2 lg kat kat sorg dak tuh.. asek aku bce blog dye je.. jeles sungguh aku kepadanya.. (syafiie) jgn mara na.. : )
okeyh.. oleh kerana itulah blog ini tercipta..'

okeh.. tdi mukadimah je..ni bru nk start,,
name sye shafilda bte baharuddin..
sye berumur 19 taon.. dah genap da mse 18.02 arituh,, (dah tua dah nieyh)
okeh.. sye anak ke 2 dr 2 adek bradek..(bongsu) tp bkn anak manje keh.. haha..
ape lg eh?? okeyh.. sbb ape nk buat blog.. 1. sbb jeles org len ade blog..
sbb ke 2 adelah.. kerana nak kongsi cerita.. sbb ade byk cerita yg boleh dikongsikan..
hehe.. okeyh nak tau x.. skrang sye suda ade hobi bru.. nk tau x ape?? menari..
haha.. skarang aku
da masok 2 tmpat tok tarian.. kolej 1.. uma 1..
haha.. sonok seh.. slaen dr hobi memasak.. mkn dan tido.. aku telah menambah hobi bru tuh dlm hidup ku..
hahaha~ sonok la ..
pape pon.. aku skunk sedang menghadapi program terbaru..
program diet.. haha.. aku nk jd seperti dulu.. huhu mse form 3..
chaiyok2!! malaysia boleh.. shafilda pon boleh whut??

k la... panjang da aku melalut.. haha..
ni bru permulaan.. pasni.. blambak gi bende nak tulis..
even cerita yg sungguh simple pon akan ditulis..
rajen2 la mlawat ye..

p/s: syafiie.. slalu2 masok blog aku!! tau~
jd pembaca yang setia no~

:)

No comments:

~permulaan~

mulanya disini... haha.. cam lagu tuh..
ok serius2..
haha.. :D
okeh.. sini nk gtaw.. actually lme dah nk wat blog nieyh.. tp x sempat2.. bz la katekan.. haha
pastu.. bru start buat sbb dengki tgk org len ade blog.. jelesh2 lg kat kat sorg dak tuh.. asek aku bce blog dye je.. jeles sungguh aku kepadanya.. (syafiie) jgn mara na.. : )
okeyh.. oleh kerana itulah blog ini tercipta..'

okeh.. tdi mukadimah je..ni bru nk start,,
name sye shafilda bte baharuddin..
sye berumur 19 taon.. dah genap da mse 18.02 arituh,, (dah tua dah nieyh)
okeh.. sye anak ke 2 dr 2 adek bradek..(bongsu) tp bkn anak manje keh.. haha..
ape lg eh?? okeyh.. sbb ape nk buat blog.. 1. sbb jeles org len ade blog..
sbb ke 2 adelah.. kerana nak kongsi cerita.. sbb ade byk cerita yg boleh dikongsikan..
hehe.. okeyh nak tau x.. skrang sye suda ade hobi bru.. nk tau x ape?? menari..
haha.. skarang aku
da masok 2 tmpat tok tarian.. kolej 1.. uma 1..
haha.. sonok seh.. slaen dr hobi memasak.. mkn dan tido.. aku telah menambah hobi bru tuh dlm hidup ku..
hahaha~ sonok la ..
pape pon.. aku skunk sedang menghadapi program terbaru..
program diet.. haha.. aku nk jd seperti dulu.. huhu mse form 3..
chaiyok2!! malaysia boleh.. shafilda pon boleh whut??

k la... panjang da aku melalut.. haha..
ni bru permulaan.. pasni.. blambak gi bende nak tulis..
even cerita yg sungguh simple pon akan ditulis..
rajen2 la mlawat ye..

p/s: syafiie.. slalu2 masok blog aku!! tau~
jd pembaca yang setia no~

:)

No comments: